Tuesday, October 03, 2006

Tack för fina reaktioner

Adele tyckte om mitt sätt att formulera mig och få saker att låta så intressanta. Hjärtligt tack min vän!

Marianne undrade varför jag inte börjat med blogging tidigare eftersom jag är så duktig på att skirva. Tack Marianne, jag sade ju bättre sent än aldrig!

Aldona tänkte använda mig för att bjuda på midag, vad det nu innebär. Varför inte min vän! Min blogg står till förfogande!

Bengt har aldirg läst bloggar och ska nu börja med min som utgångspunkt! Självklart! Aldrig sent att börja med något nytt!

Sonny tyckte om den ”goa Simelas glöd” som dessutom behövs i filmsverige!
Ska se till att spela i fler filmer Sonny…

Mia lovade både läsa och länka till min blogg. Ja tack Mia!

Dessa var bara en del av dagens reaktioner!

Tack för varma motagandet av mina blogginlägg.
Tack för att ni fick mig ännu gladare och ännu piggare idag!

You made my day ;-)