Monday, December 04, 2006

Tillverkningsnissar!

Har ni läst metro idag?
Det om hemelektronik som drar mycket mer el än vad vi tror och om platt-tv som kan kosta 1800 kronor mer, än en vanlig tv, per år?

Jodå, jag visste att denna sanning skulle komma fram! Jag visste om detta därför köper jag endast det absolut viktigaste!
Och platt tv kan vänta ännu mer!

Jag vet att jag låter sjuk men mina misstankar går till förhållandena mellan hem-elektronik-tillverknings-nissarna och el-produktions-nissarna!
Hur de vill att elektronik ska kosta, oss slutkonsumenter, har nog inte någon av oss någon aning om!

Detta är något mellan dessa aktörer!

Vi bara betalar och skyller på Fortum, om det nu är endast dem man ska skylla på!


(Glöm inte att klicka på RSS-symbolen för att prenumerera på min blogg)