Saturday, December 16, 2006

Rätt åt henne!


Varken hon, eller någon annan, ska tro att bara för att en stark organisation ligger bakom ska de frias! Och att svartskallar ska fällas!
Jag är glad för domen mot henne, alltså mot SSU ordförande, Anna Sjödin, som betedde sig som crazy horse på crazy horse krogen!

Ja, rätt att hon fälldes! Ibland dömer de rätt, ja!
Och rätt att hon får sparken från SSU, så klart!

Hon ska vara förebild och föregå med gott exempel och ha kontroll över sitt drickande.

Har hon inte det så får hon stanna hemma! Eller dricka hos sina kompisar!


Inte komma med ursäkter som ”sådana som du förstör för andra invandrare”, som hon anklagade portvakterna på crazy horse med.
Vad sägs som ”sådana som du förstör för andra ungdomar som ser fram emot att komma in i politiken”, fröken där?

Jag har i många år jobbat som servitris, när jag var ung och vacker ;-)
Otaliga gånger har jag sett hur idiotiskt fulla människor betedde sig!
Så fruktansvärt idiotiskt att jag många gånger planerat, i tysthet och för mig själv, att när jag blir stor ska jag förbjuda sprit... ja, vad jag nu menade med det!
Stor var jag ju redan! 22-23 år gammal var jag då!

Om ni hade sett det jag har sett så skulle ni hålla med mig om att sprit bör försvinna!
Det bör förbjudas helt och hållet!
Som i muslimska länder!

-I bilden har vi bara vinprovning ;-)

(Glöm inte att klicka på RSS-symbolen för att prenumerera på min blogg)