Tuesday, November 07, 2006

Om jag vore Turkiet…

... så skulle jag ge fasan i allt och alla, och göra mitt yttersta för att bevara paragraf 301 med sitt autentiska och ursprungliga innehåll!

Jag skulle, enkelt sagt, strunta i EU och deras förbaskade medlemskap!

Jag skulle fullständigt ignorera vad EU vill och med 301:an skulle jag bevara min turkiskhet. Och stolthet!

Jag skulle nonchalera EU:s kränkande krav på mig och förbli i mitt Asien!

Jag skulle vända ryggen mot alla politiker, diplomater, EU parlamentariker karriärister osv., och oavsett min brutala tidigare historia skulle jag värna om den!

Jag skulle låta mina kvinnor fortsätta gå i sina huvudbonader och männen ta av sina skor för att be i mina moskéer!

Om jag vore Turkiet skulle jag uppmuntra mina kvinnor, de i fjärran Anatolien, att fortsätta svepa om sig lakan-liknande uppsättningen för att klä sig med!
Och för att bära sina bebisar i …..mina morgondagens turkar!

Och, Ni där uppe i EU, vill ni nå oljan får ni bane mig bespara era idiotiska argument och välja en annan väg dit!
Nog med era identitetskränkningar! Sådana kommer jag att känna i vilket fall som helst.
Både utanför eller innanför EU!

Så, adjöss med er EU-gavur!

¤Gavur betyder otrogen och så brukar icke muslimer kallas av turkar.