Thursday, February 08, 2007

Repris av Lewinsky & Clinton?


Jag har en känsla av att brudar, som finskan Susan Kuronen, är rena rama förstörare av kända och framstående personers renommé!
Det känns som att hon systematiskt inlett ett förhållande med Matti Vanhannen (i bilden), Finlands statsministern, för att sedan dra nytta av detta!

Romansen höll inte ens ett år och det kan jag förstå...

Jag skulle inte vilja vara i Mattis skor… för nu ska hon ge ut en bok som handlar just om deras ”heta” förhållande.
Låter inte det som reprisaktion importerad från USA, typ Monika Lewinsky och Bill Clinton?

Kom igen tjejen, kom med ett nytt sätt att skapa något för att hamna i löpsedlarna och möjligtvis också bli ihågkommen!
Låt kända människor som Matti, som kanske söker romans i den anonyma och ”jordnära” världen, känna sig välkomna dit!
Låt dem känna sig trygga och borta från presstressen som tär på deras vardag!

Skit, vad sånt irriterar mig!
Främst när bokförlag pushar på för att få boken ut och tjäna pengar på andras utblottning…just när det bara är en månad kvar till Finlands riksdagsval!
Förbaskade moralkränkare!

Jag kan förstå varför sådana personer känner misstänksamhet och oro för att träffa vanliga kvinnor vars dolda framtidssyfte är att bli typ Lewinsky och Kuronen…


intressant.se