Sunday, June 17, 2007

ACO bäst (och billigast) i test!


Fredrik Hedlunds artikel i DN gör att jag återigen ifrågasätter kosmetikan och skönhetsprodukter samt deras effekt på kvinnor som är så benägna att förbli unga och som betalar miljarder för!

Det påminner mig även om den look-good-feel-better-kursen som jag gick i och som var orsaken till att jag sedan dess har problem med mitt vänstra öga och som också gjorde att min läkare var tvungen att remittera mig till en ögonläkare!
Var det nödvändigt att jag nu måste gå igenom även sådant...?

För många år sedan när jag använde dyra Kanebos produkter och inte upptäckt någon förbättring på mina rynkor (ja, jag hängde ju med kvinnoströmmen jag med) blev jag så besviken att jag gick till Apoteket och köpte en ACO-ansiktskräm på cirka 40 kronor!
Sedan dess köper jag samma skandinavisk produkt som fungerar utmärkt både för ansiktet och för resten av kroppen, och därmed utgör jag en gynnsam faktor både för plånboken och för naturen!

Gör så du med! Resultatet blir ändå detsamma som Fredrik också erfar genom att själv testa olika produkter på var sin ansiktshalvan…

Gällande necessärväskan full med olika kosmetikaprodukter som jag fick i kursen, med avsikt att bli lockad som kund, står orörd i mitt skåp.
Fel person att locka som kund!

ACO har redan gjort det!
Gör så du med! Du både spar och har!


intressant.se